人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Leslie Cheung Live in Concert 97

昨日、帰途につく途中の道沿いに新しくBook Offができていたので行って来ました。
そこでレスリーのコンサートのCDを発見!すでに持ってはいるのですが、レスリーのCDが1枚だけあったので、どうしても家につれて帰りたくなって買ってきました。

今朝、CDを少し聞こうと思ってセットしたら音が出なかったのであれ?と思いましたら、VCDでした。それで、少しだけ見てみました。(ディスク1のみ)
日本版のDVDを持ってはいるのですが、香港版のVCDでも見ることができて嬉しかったです。今、Yes Asiaでは在庫切れになっています。

RED CARDのことを話しているレスリーの声を912でも、1127のイベントでも聞きました。
でも、やはり映像で、レスリーが「Regain...」「Extended...」「 Dream...」とくるっと回りながらみんなにカードを見せている様子を見て、RED CARDのプロジェクトが912で始動できてよかったと思いました。

Yesterday, I went to secondhand book store "Book Off" on the way to my home. I found Leslie's 97 concert CD there!! I already had it, but I wanted to take it . I didn't want to leave his CD there so I bought it.

This morning, I wanted to hear this CD, but it was not CD, It was VCD!!
I already had his concert DVD of Japanese edition, but I don't have VCD of Hong Kong, so I feel lucky.

I watched Disk one, Leslie was talking about RED CARD in it. I only heard his voice about RED CARD on 912 event and 1127 event recently. However, I watched Leslie hand a card up and said "Regain", "Extended", "Dream" and turned around to show it for the guests.

I thought it is wonderful, the project of RED CARD started from 912 event again. We can continue to spread Leslie's spirit.
by Franny64 | 2004-12-13 23:31 | Song

レスリー・チャン(張國榮)に関するmy memoir 


by Franny64